Som jag väntat å här är du din jävel

Jag menar såklart årets förkylning. Det är nästan så att jag är chockad att det dröjt så länge innan jag åkt på det. Började smått igår morse men jag viftade bort det efter 3 däckade nätter. Men inatt då jäklar. Gjorde ont när jag la mig och vaknade mitt i natten, så låg och msnade med en vän till stax efter 05 istället ha. Det sitter långt inne i halsen känns det som än så länge. Kan ju hoppas på att det blir lindrig och bara påverkar talförmågan. Kanske för en gångsskull får vara tyst hahaha. Jobbigt att svara i telefon på morgonen iaf, lät som man rökt på något.

Iallfall så har AF äntligen hört av sig och gissa. Kvinnan som skulle svara mig ang traineeprogrammet hade hållit på och svara men sedan tryckt bort och inte skickat iväg skiten. Här har jag alltså suttit och väntat i 3 veckor. Vilket hon skrattade och skämtade bort per telefon. Asså ni hanterar människors liv dvs framtid ni måste börja ta detta på allvar. Det är för mycket slarv på AF. Som min handläggare hade glömt sista steget att skicka iväg till min jobbcoach så jag fick ingen. Visst mänskliga faktorn men för sjutton, någon måste styra upp deras rutiner. Iallafall så kommer de 2 introduktionsveckorna hållas de 2 före jul. Alltså 9-23e. Jag tror inte det är aktivitet hela dagarna eller varje dag så det är nog lugnt.

Juste ang min förkylning också. Pga dieten så kan jag varken äta tabletter för halsen eller någon form av medicin. Enstaka ipren fungerar men man ska ta det lugnt. Bara i nödfall. Superkul verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0