Rensar mormors kamera

Sitter och rensar bilder på mormors kamera. Hon är inte så teknisk så är jag som får bränna över dem på skiva och tömma minneskortet när det är fullt. Det är en massa bilder från när hon var i norrland. Hon var typ där hela sommaren, så kom hon hem i någon vecka innan hon åkte upp i någon månad igen. Som det låter kommer hon åka upp över jul och nyår igen. Jag tror jag kommer åka upp en vecka någon gång efter nyår och bröllopet.

Hittade iaf denna söta bild så var tvungen att dela med mig =)

Kommentarer
Postat av: Kitty

När jag såg rubriken och bilden så tänkte jag direkt "höhö, vilket risigt skämt" RENsar kameran. Så bra humor har man...

2011-11-11 @ 12:27:48
URL: http://www.kittonia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0