Planerar att tvätta mina fönster

Problemet verkar vara att öppna så jag kan tvätta mellan. Uppsalahem verkar inte ha den smartaste konstruktionen på sina fönster. Dessutom verkar de ha målat över skruvarna så de sitter som berget. Det går inte att skruva loss dem i all färg. Har testat mina små sidofönster nu. Ena går inte upp andra fick jag kämpa som fan med skruvarna. Vad gör man?

Är inte konstigt att de är så jäkla skitiga då om man inte kommer in i dem?! Nej kan ju ringa ner till kontoret och kolla med dem iallafall så får jag se vad de säger. Vaffan jag vill ju kunna komma in i mina fönster. Jag vill ju inte ha den skitiga!!! GAAAH

Får lite mer damp här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0