Paket!!!

Var och hämtade ut mitt paket från Nordic feel iallafall. Var ju tvungen att skicka efter en ny hårprodukt då min håller på att ta slut och blev rekommenderad att testa denna. Nu har jag Bed head, foxy curls men jag tycker att det blir så stelt och håller inte alls borta frizz under dagen. Så denna skulle vara bättre, samma märke Bed head men den heter Small talk istället och ska hålla borta frizz och inte vara lika stel i håret. Jag föredrar att skicka efter på nätet då det blir mycket billigare. Nu blev det 125 kr för denna, i butik i stan eller hos hårfrissan så kostar den närmare 250 kr. Man får spara in där det går. Kan säga att både denna Samll talk och Foxy curls luktar underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0