Önskelista

Har suttit och funderar lite på en önskelista till vad jag skulle vilja ha eller behöva i julklapp. Jag brukar ha jättesvårt att komma på något om det verkligen inte är något konret jag behöver. I år känns det dock ganska givet då i stort sätt alla mina kläder har blivit förstora. Sen har jag väl även några saker som jag skulle vilja ha, inte för att jag måste men det vore trevligt.

1. Nya kläder (helst då presentkort som kan användas på flera olika butiker)


2. En OBH Nordica glassmaskin (nice att kunna göra glass utan tillsatser)


3. En Per Morberg docka (älskar Per!)


4. En bra elvisp (min förra funkar men låter illa pga lussebullsbak)

5. Liten teflonkastrull (behöver en liten så man slipper ha stora till gröten)


Sen är såklart pengar mycket välkommet då jag inte direkt att överflöd av den varan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0