Inge hår kvar på huve

Så känns det iallafall men klart jag har det. Blev lite uppklippt. Såg bra ut och får se hur jag trivs i det när jag får styla det själv ;) Men det känns som om hon verkligen tog mig på allvar och hon var mycket pedagogiskt. Vi höll med varandra på punkterna om hur jag inte ville ha det iallafall och jag känner att det inte blev så även om det är ovant kort. Så tycker man iofs bara man klippt topparna hahaha. Kommer få hoppa in i duschen sen ändå eftersom syster ska färga mitt hår imorgon. Nu ska utväxten väck! Så kommer väl en bild den kanske, blev för mörkt nu så man ser inte så bra...


Tog två väldigt fin bilder på Tingeling idag förresten när hon satt i köksfönstret bland alla blommor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0