Idag har jag fyndat

Jag tycker det iallafall. Cubus på Gränby C har som sagt precis öppnat och de hade 30 % i hela butiken idag, synd då det var 40% igår men men. De hade iallafall inte boleron jag ville ha till senare. Men köpte ett par leggings då mina sitter som stryk så behövde ett par. Får köpa fler sen när jag har mer pengar. Dessutom fyndade jag 2 par koftor. Eg. 3 men den tredje blir en julklapp från mamma ssshh. En grå, svart (såklart) och en vit. De kostade 49 kr istället för 299 kr som jag insåg när jag köpt dem. Bra köp eller? =) Dessutom köpte jag dem i storlek S. WTF liksom =D


Kommentarer
Postat av: M*

- nice ju!

2011-11-18 @ 21:57:18
URL: http://ILROMANISTA.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0