Helt slut

Har varit ute på vift hela dagen. Var hos min syster i Gottsunda och kollade på lägenheten. Den var väl okej, stor balkong men annars var hela lägenheten väl använd om man säger så. Barnen som bodde där innan har rita på väggar och allt. Jaja inte min lägenhet, men de ska ju få omtapetserat. Måste även påpeka att det är skitkul att kolla i skafferier och kylskåp hos folk. I mitt hem finns inte mycket men hon min syster fanns det en jäkla massa gott gott.

Sen har jag tränat så är extra trött från det tror jag. Det var ett roligt pass med intressant musik och så. Synd att hon var vikarie så jag kan inte välja det passet varje vecka. Annars är allt bra! Fredag imorgon tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0