Häng på Arlanda

Fick hänga på Arlanda ett tag idag medan Anna skulle lämna tillbaka sina arbetskläder från det att hon arbetat på securitas. Det tog lite tid så fick ju sitta och filosofera. Passade även på att lyssna på en virrig fransk kvinna som höll på med något vid kvarglömt bagageutlämningen. Hon hade så dålig engelska med att jag inte fattade vad problemet var men det verkade inte han som jobbade det göra heller.


Efter Arlanda drog vi vidare till Eurostop i Arlanda stad och kollade lite. Vill minnas att det var större och med fler butiker förr?! Jaja skulle inte handla något iallafall. Vi fattiglappar/socfall har ju inte mycket pengar över till sånt eftersom riksnormen inte räknar med att folk har interneträkning, telefon och lite annat också. Men jag är inte bitter, jag andas ju förfaaan ;).

Vi fönstershoppade lite på Lager 157 också. Tycker inte de har lika bra grejer i Uppsala som de hade i Örebro. Det var nog tom lite större i Örebro, men men... Lite skulle man nog kunna shoppa, typ baslinnen, leggings och trosor, de är nice! 3-pack för 60 spänn yeah! Blev en tur till Ö&B med, behövde diskmedel.

Kommentarer
Postat av: En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

sv: javisst :D Kul att du är med och tävlar om dagens blogg! Hör av mig när vinnaren är utsedd ;)

2011-11-30 @ 19:26:59
URL: http://sense.webblogg.se/
Postat av: Alexandra Kjellman

Jag hittade inget fint alls på lager 157! :/ Trist, för jag har hört mycket bra om det...

2011-12-01 @ 06:43:56
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0