God morgon fredag

Förstår mig inte alls på mig förkylning. Nu är jag relativt pigg i kroppen men jag låter som om jag rökt på någon blandat med att vara i målbrottet. Kan kanske då klargöra att det verkar sitta i luftstrupen och inte halsen. Så det är där det gör ont och irriterar. Dessutom har jag spenderat morgonen med att hosta upp grönt slem... mmm mysigt och det delar jag med mig av till er hahahaha.

Idag händer inte mycket. Ska med mormor en sväng till Gränby C och checka Cubus som precis öppnat där. De har tydligen 40% på allt i nyöppningsrabatt. Varför inte då passa på och fynda något nu istället för om 2 veckor till fullt pris.

Klättrar snart på väggarna för övrigt om jag inte kan träna efter helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0