God förmiddag

Jag vet inte vad det är för fel på mig just nu. Känns som om jag sover och sover men ändå får jag massor gjort varje dag. Är det det som kallas effektivitet eller vad? haha De tre senaste kvällarna har jag somnat som en stock i stort sätt i samma veva som jag lagt huvudet på kudden och jag har inte varit vid medvetande på hela natten även om det blir ett eller två toabesök. Igår tog nog priset dock, jag somnade även fast Gabi låg i soffan med lampan tänd och knappade som sjutton på sin laptop. Intensivt chattande? Jomenvisst. Jag somnade iallafall. Dessutom verkar jag inte heller ha varit vid medvetande någon av de tre senaste dagarna då hon gått upp på morgon. Har vaknat till liv strax efter hon gått till jobbet eller precis när hon ska gå.

Märkligt detta. Men vill därmed påstå att jag inte är en krånglig person att bo med så det så. Jag sover och störs inte av lite oljud. Klagar sällan (vad jag vet) och hänger inte upp mig på småsaker. Börjar jag bli redo för ett riktigt samboliv månne? hahaha

På tal om å sova... Tingeling verkar somna på de mest konstiga ställen:



God morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0