Glad tjej! =D

Jag skrev i ett tidigare inlägg om hur mycket jag älskar Marimekkoskålar. När vi var till Oves utanför Gävle idag och shoppade så hittade jag en stor för 49 kr. En stor kostar ju i vanliga fall typ 4-500 spänn på Åhléns och Jag hittade den för 350 kr på Iitalaoutleten i Örsundsbro Jag trodde inte att det var sant?!?! Jag var nästan i chock. Först hittade jag vit och svart. Ja då blev det såklart en vit, den svarta var inte så snygg, såg nästan mörkgrön ut. När jag sedan gick längre in i butiken så hittade jag den i lila. Asså LILA, min färg för tusan! =D Jäklar vad jag är glad nu! Den ska såsmåningom stå på vardagsrumsbordet men lite nötter i eller nått.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Å vad skoj! Hur kunde den vara så billig!?

2011-11-11 @ 17:39:48
URL: http://frokenmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0