Fars Dag

Fars dag idag. Grattis alla pappor!

Varför firar man mors och fars dag egentligen? Klart man tycker om sina föräldrar men hmm, det är ju de som gjort en. Man ska alltså fira dem för att de fått så fint/fina barn? Haha skämt å sido. Det är väl trevligt men som allt annat görs det större än vad det är. Köp köp köp. Allt ska ligga i det materiella.

Själv ska jag träffa min pappa en snabbis idag men bjuda honom på middag en annan då idag inte är rätt tillfälle för detta. I vilket fall som helst så tycker jag att pappa ska uppmärksammas lite extra idag =)

Annars så fyller mamma år idag så ska till henne senare idag. Ibland önskar jag att jag kunde klona mig själv men jag är bara en person.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0