Efter mycket om och men

Fick upp alla fönter utom 1 litet luftningsfönster som Uppsalahem kallar det. Har felanmält det så få se när de kommer och kollat till det så jag kan tvätta det. I vilket fall som helst så är de stora fönstren rena och det är huvudsaken. Det är där skiten suttit så man ser det. Och jävlar vad där var skit. Vet inte hur många gånger jag fick byta vatten. De som bodde här innan mig tvättade nog inte fönstren en enda gång medan de bodde här och frågan är ju om de innan dem gjorde det. Fy, inte ens såhär skitiga var mina fönster i Tybble och de blev tvättade när jag flyttade efter 3 år. Vet inte när de tvättats innan.

Men man märker att det är ett gammalt hus och att det är slitet. Det är hur mycket repor som helst på glasrutorna som kom fram när smutsen försvunnit istället. Jaja hellre rena med lite repor än skitiga så man knappt ser ut =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0