Dove visible effect

Måste rekommendera denna hudlotion som jag köpte här om dagen. Jag har inte jättetorr hud men jag blir ganska torr på typ smakben, lår och överarmar under höst/vinter. Det är ett mysterium varför det är så. Jag har iallafall haft problem med att hitta tillräckligt bra lotions för detta. Då denna kostade 15 kr istället för 38 kr denna vecka på Ö&B så tänkte jag att jag kunde ju testa iallafall.

Den var superbra, den återfuktade verkligen och gjorde det ganska länge utan att kladda. Jag hatar att fetare lotions ofta tar lång tid på sig att torka men denna gjorde inte det. Men samtidigt så fick man verkligen känslan av att kroppen fick det den behövde. Står ju på den att den går ner i alla tre hudlager och återfuktar från grunden. Dessutom luktade den supergott, inte för mycket men lite och det räckte.

Så ska nog till Ö&B och köpa på mig någon till innan den blir dyrare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0