Dags att gå till tandläkarn

Har haft småångest sen brevet kom i brevlådan. Det känns lite jobbigt nu också men jag tvingar mig själv att gå. Det är trots allt bara en koll och ingen annat. Visserligen måste jag ju ta upp problemet med min visdomstand också. Min förhoppning är att kunna ta bort den inom en snart framtid innan den får sitt nästa "utbrott" dvs inflammation. Det kommer och går, problem är den iallafall. Så det är bara att gå och se glad ut, blir ju belöning efter då jag tycker det är jobbigt men ändå tar mig dit med lite om och men. Bokar dock inte om tiden flera gånger längre innan jag går, kanske får att jag slipper Hitler the tandhygenist som jag hade förr.


Kommentarer
Postat av: Sandra

nej det hände inte lika mycket som i dem andra filmerna men jag tyckte den var jättebra ändå,satt och log hela filmen:-)

2011-11-28 @ 13:06:41
URL: http://svedman.blogspot.com
Postat av: EMMAS!

hehe :D

haft en bra dag?:D kram

2011-11-28 @ 21:28:23
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0