Äntligen ska jag få klippa mig!

Jag har dragit ut på det så länge nu och det går inte en dag till. Håret är bokstavligen kaos och gör inte som jag vill. Så kl 15 har jag tid på Drottninggatan 2 inne i stan. Jag tycker de är väldigt bra där. Är sugen på en förändring med annan frisyr men det är svårt med lockigt hår tycker jag. Eftersom jag har självlockigt vet man aldrig hur frisyren blir. Dessutom när man söker information på nätet så är det stylade lockar eller permanentat. Det är inte riktigt samma som naturliga lockar tycker jag. Men ska fråga frisören om råd eller tips, gillar jag det inte så får jag väl köra på samma vanliga, inte för att det är något fel men vore kul men en förändring, dock svårt då jag vill ha det ganska långt också, lugg blir kaos om jag inte ska lägga tid på att platta den.

På vägen ska jag även fixa lite ärenden, papper ska in, bok ska hämtas på bibblan ect. 16.30 blir det möte med fastrarna och syster för att spika planeringen inför möhippan så vi har koll på vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0