Torsdag

Sitter hemma och skriver lite personliga brev till diverse olika tjänster som jag är lite sugen på. Dessutom sitter jag och skriver ihop en powerpoint presentation inför gårdagen. Ska snart iväg och käka lunch med mamma. Hon ska dessutom till Kappahl och kolla på nå kläder till min avslutsningsceremoni. Efter det blir det väl hem och greja innan jag ska ner till ledningskontoret och kolla igenom arbetet med Linda och Gunilla som varit mina kontaktpersoner i landstinget under den här tiden. Liten avstämning inför morgondagen bara. Jag anser inte att jag gjort något galet men de kanske tycker att jag missuppfattat något eller har något tips. Börjar faktiskt bli lite nervös inför imorgon. Vad ska man ha på sig?

Ska nog inte se ut såhär iaf ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0