Sista resan till Örebro

Konstigt att hela kroppen verkar protestera mot att åka ner till Örebro en sista gång. Ingenting verkar fungerar riktigt. Jag är illamående och har huvudvärk just nu, något som inte är så roligt alls faktiskt. Men men är bara att åka iallafall. Sista natten i rummet kommer det att bli. Något som jag av många anledningar inte ser fram emot speciellt mycket faktiskt. Största anledningen är nog att att sängen är så jäkla obekväm, räkna då in att jag har varken täcke eller kudde. Så blir sovsäcken med och kudde får jag lösa på plats i form av något i resväskan troligtvis! Den andra saken som känns väldigt tydlig är att det finns ju INGENTING i rummet så vad jag ska roa mig med till sovdags är ett problem.

Jaja sista resan ner till Örebro, jag blir kvar tills på fredag. Lyckligtvis sovandes hos Lina 3 nätter så jag slipper ha med mig ett tält också ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0