Sådär nu börjar det se bra ut

Nu börjar lägenheten verkligen se ut som en lägenhet jag trivs i. Det är några småsaker som måste upp på väggarna så det inte ser så tomt ut. Sen måste jag sortera och greja i garderoberna. Det finns gott om utrymme att gömma saker i iallafall vilket är ett plus. Ska skrota med det till ishockeyn senare.

Annars så har jag verkligen saknat min stationära dator och mitt ljudsystem med nu så är det inkopplat! Förresten så älskar jag mina grannar. Mest killar i min egen ålder faktiskt =) haha. Ni skulle ha sett honom i tvättstugan =P

Nu ska jag upp till mamma och äta Tacos!

Slänger in en bild på mig och Emilia från Amsterdam så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0