Påhitt!

Sitter här och har lite ångest. Emilia har nu kommit på den smarta idén med att hoppa fallskärm i sommar. Jag får panik bara jag tänker på det faktiskt med tanke på att jag är sjukt höjdrädd och står helst med både fötterna på stadig mark om jag kan. Samtidigt måste jag säga att det lockar lite. Mena det är en sak som man bara gör en gång i livet (i mitt fall iaf). Då är det väl roligare att göra det med vänner än själv nån gång i framtiden. Dock svider det lite i hjärtat när det kostar 2700 kr om man vill ha en video eller bilder från det hela, vilket man vill om man nu bestämmer sig för att genomföra det hela. Tror jag får fundera vidare på saken helt enkelt. Har ju idag och typ imorgon på mig. AAAH jag kan inte ta ett sådant beslut så fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0