Mors dag

Jahapp idag är det alltså mors dag i Sverige. Grattis alla mammor där ute!

Jag funderar lite över det här med mors dag, varför har inte vi mors dag på samma dag som resten av Europa? De firade mors dag för ca 2 veckor sedan. Sen undrar jag vem som kom på mors dag och fars dag? När är det barnens dag? En ursäkt att ge bort presenter eller att träffas och fika? Blir väl fika hos mamma lite senare, ska försöka hitta på något innan dess kanske.

Mamma är lik sin mamma... till alla mammor haha

Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

min kamera är en canon 7D, den är väldigt dyr och mer lämpad för lite mer proffessionell fotogragfering. om man vill få ut så mycket som möjligt av den :)

jag rekommenderar canon 500D, den är jättebra och lite billigare :)

2011-05-29 @ 14:09:08
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0