Kissemiss

Ska iväg och kolla på en kissemiss om ett tag. Ska vara en katthona på ca 1,5 år som heter Tingeling, vanlig bondkatt med massa olika färger. Är väl tänkt att jag till att börja med ska testa ha henne några veckor och se hur det går och hur det blir med jobb och lite sånt. Sen får vi se vad som händer =)

Idag är det även den sk. tvätta, städa och packa dagen. Åker ner till Örebro imorgon för sista gången på väldigt länge känns det som. Måste ju packa för nästan 1 vecka så det är lite att tänka på. Måste även få med mig smågrejer eftersom jag endast har 1 natt i mitt rum som är tomt och sedan 3 nätter hos Lini. Jättesnällt att jag får vara hemma hos dem. Det innebär ju att jag måste ha min sovsäck med mig för den första natten iallafall, samt handduk och sånt. Mitt i allt är det såklart F1 också =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0