Jobb

Idag var jag med pappa på jobbet. Kände inte för att sitta hemma och glo hela dagen. Speciellt inte nu när det är lite som det är i tillvaron. Så var bara att kliva ur sängen 05.30 imorse och göra sig iordning. Lite efter 06 kom pappa. Så först var vi och hämtade lastbilen. Första stoppet var Norrtäljes anstalt, där fick jag sitta ute i gräset när pappa åkte in, av säkerhetsskäl men det var helt ok. Så passade på att läsa igenom VFU-rapporten för att se om det var något konstigt i den. Det är det alltid iofs. Sen drog vi vidare till Solna där vi lämnade grejer. Efter det var det lunch, åt nå jättegod kyckling i sås och massa god sallad! Sen till stan och hämtade nån bod i Gunsta, medan pappa jobbade med det så ändrade jag i VFU-rapporten det som behövdes. Ut med boden till en gård på andra sidan stan innan vi fick lite ledigt. Så skickade in rapporten och så gick jag och pappa på Elgiganten och kollade på mobiler och systemkamera. Önskar mig en i examenspresent. Sen blev det lite jobb med att köra en båt från stan till landet. Efter det var dagen slut. Lite middag på det så var man färdig för sängen. Så känns det nu även om jag försöker härda ut lite till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0