Skärpning!!

Det snöar!! Varför snöar det undrar jag?? Varför måste det vara fint, soligt och varmt i flera dagar så kommer vinder "hehe nu blir det snö" efter. Asså fatta vad jag är trött på snö, inte lite heller. Bort med skiten, jag orkar inte ta på mig massa kläder för att gå utanför dörren. Jag orkar inte med massa krångel och förseningar med lokaltrafiken!! Är det för mycket begärt? Det är slutet av mars och nu vill jag ha vår. Inte med snö, vår och blommor. Men det är kanske för mycket att be om?

Idag ska massa ärenden utföras. Böcker ska lämnas tillbaka på bibblan, väskan ska hämtas på Accent, intyg ska hämtas hos ÖBO, sopsäckar och flyttlådor ska fixas (troligtvis på Ö&B) sen jaa lite samtal ska göras, eventuellt även till ÖBO student och hämta dammsugarpåsar om det inte går att göra på huvudkontoret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0