Sådär nu är jag lite gladare! =)

Klar med examinationsuppgiften. Poäng för uppsatsen är inne. Ätit godaste salladen till lunch. Träning om 2 timmar. Bio ikväll. Och fick sms av bästaste Sandra i Holland. Hon har köpt sååå fina födelsedagspresenter till mig i förskott. Antar de bara är fint för oss som är motorsportsdårar hahaha. Men jag blev jätteglad av att höra det iaf. Dessutom så längtar jag efter att få träffa henne igen nu när jag åker till Amsterdam, hon har lovat att hon ska åka ner om hon har tid. Alltför länge sen vi sågs nu men blir ju så när man bor i olika länder.





Enda minuset just nu är det här skitvädret som jag måste ut i två gånger till idag innan jag kan hoppas om bättre väder imorgon men det tror jag inte att det kommer vara!

Kommentarer
Postat av: Sannie

Ha en awesome fredag, vaja! :D

2011-03-11 @ 10:27:42
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0