Så jävla dumt

Sitter och grejar med nya bloggdesignen. Vill såklart gärna göra den skitsnygg men har insett att jag inte kan göra som jag vill eftersom något hos bloggplattformen (kan jag gissa) gör att jag bara kan använda mig att typsnitt som andra har för annars ser de ändå inte det snygga. De skulle se det ännu fulare än vad det är från början eftersom man ställer in storlekt och sånt efter den fonten som är snygg. Alltså dagens i-landsproblem ja. Så ja jag har fått ge upp den delen av designen helt enkelt. Det får vara enkelt och tråkigt. Jaja i vilket fall som helst är designen klar snart och jag är glad. Har typ inte gjort något annat idag. Är sjukt seg faktiskt. Bläääää Börja dessutom kurra i magen nu så kanske ska äta något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0