Panik!!

Denna morgon började med panik. Mormor ringde och sa hon hade ont i bröstet så ja jag kastade i mig två mackor och på med kläder fort som bara den innan jag sprang till henne. Jag var då i salabackar och mormor bor i slavsta. Det är en bra bit emellan. Men jag sprang till henne på 20 minuter och kom till henne före ambulanspersonalen hade kommit t.o.m. Det är vad jag kallar dagens träningspass. Men men vad gör man inte? I vilket fall som helst är det lugnt nu, var inget allvarligt men kanske en förvarning om att hon ska gå och kolla upp det. Men säger WOW tror jag ska ringa ambulansen oftare, asså ni ska ha sett grabbarna som klev in, och charmiga var de också! Sen har jag gjort lite ärenden medan mormor vilade. Nu är vi hemma hos oss och spelar lite Fia med knuff och äter nyttig mat! Tror jag ska hårdköra med mamma och mormor när jag flyttar hem.

Har inte kollat på lägenheten än. Killen har ju varit sjuk men det blir senare eftersom jag fick meddelande då han sa han skulle vara hemma hela kvällen och att jag kunde höra av mig. Ringde Uppsalahem också, tydligen har två stycken före mig i kö sagt nej till lägenheten. Så det är en till innan mig som inte svarat är. Det är bra! Nu håller vi tummarna för jag tror faktiskt att jag vill ha lägenheten iaf. Fick info om att hallen gjordes om 2004, köket fick nya luckor och sånt 2005 samt att kyl och frys byttes ut 2007. Jag kunde även måla lite på väggarna själv om det var något. Men jag har ju inte tänkt bo där hela mitt liv heller utan bara nån månad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0