Lägenheten

Nu håller vi verkligen tummarna här att jag får lägenheten. Imorgon är det sista dagen att lämna sitt svar till Uppsalahem om jag vill ha den eller inte. Jag tänker såklart tacka ja, eftersom det bara är en kort tid, eller ja några månader tills jag har en stadig ekonomi har jag tänkt. Dessutom har mitt soff-problem löst sig, min faster hade en soffa jag kunde få. Sen verkade det som att pappa hade ett köksbord med stolar i sin källare. Jag vet att jag spridit ut massa grejer i allas förråd. Eller de har sparat till mig så jag har det mesta om jag flyttar utom småsaker. Så får jag lägenheten blir det till att inventera vad jag har och inte har. Men som det ser ut nu så vet jag att jag inte har ett skrivbord till min dator så ska hålla utkik efter en billig som inte är så stor heller. Ev. kan jag behöva ett soffbord men det löser sig alltid. Så idag har jag roat mig med att kolla upp bostadsbidrag, försäkring, elavtal och lite sånna saker så jag har lite koll tills det är dags. Känner mig väldigt vuxen helt plötsligt. Nu återstår det att kolla med comhem om en ev. flytt av abonnemanget.

Här är förresten ritningen över lägenheten...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du får den! Vi har säkert möbler som du kan få,får se sen när vi flyttar om du vill ha nått

2011-03-16 @ 19:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0