Kommer sova skit inatt

Jag har insett att jag är sjukt bortskämd. Då menar jag med att jag alltid haft så sjukt skön säng att jag när jag ligger i en sämre knappt kan sova. Men så är det. Har precis byggt ihop ÖBOs säng som hör till studentrummet. Provade att ligga i den när jag var klar och fyfaaan det är ju stenhårt! Är nästa så jag känner för att ligga i göstsängen för den är skönare kan jag lova. Jag är dessutom helt slut, har hållit igång hela dagen. Kånkat sängar och prylar hit och dit. Skönt är dock att jag inta har mycket kvar att göra imorgon.



Kommentarer
Postat av: emilia

Ja faktiskt, ingen mer tråkig kurslitteratur o bra med tid på mig o söka jobb ;)

2011-03-24 @ 21:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0