Klantigt polisen, klantigt!

Hur kan man lämna en person som är misstänkt för mord ensam i en träningslokal? Det spelar väl ingen roll hur kort stund man lämnar honom grejen är att man gjorde det. Dessutom så fanns stark bevisning för att han var skyldig. Då skulle kanske jag också ta självmord om jag fick chansen. Eller nej men det är ju för att jag inte är psykiskt störd så skulle varken döda någon annan eller mig själv.

Så nu kommer inte mordet på Eva att bli löst även om det fanns bevis. Man kan ju inte väcka åtal mot en person som är död. Grattis polisen, hoppas ni lyckas bättre med våldtäktsmannen. Han ska få lida säger jag bara. Han ska få tillbaka för det han gjort mot alla kvinnor i Örebro under en lång tid! Men det är ju svennebanan Sverige så han kommer nog ut snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0