Idag börjar VFUn

Som jag har längtat efter att VFUn ska börja. Jag ska ju som sagt vara på akademinska sjukhusets personalavdelningar och allt som hör till. Jag ska göra en utvärdering av deras rekryteringsrutiner och komma med förslag på förbättringar och vad de ska göra det lättare att ha samma för olika avdelningar där de idag har egna rutiner också.

Detta innebär för mig en väg in i vuxenlivet. Jag måste ta en helt del mer ansvar än vad jag måste som student. Jag är väldigt motiverad att göra ett bra jobb så det sätter lite extra press på mig själv helt enkelt. Idag är det som tur är hemarbete för min del. Eftersom de har möten, semester eller annat just idag. Men dagen ska tillbringas med att planera genomförandet men jag ska även sätta mig in i organisationens delar så kommer läsa in mig ordentligt på hemsidan. Dock suger det att jag inte har skrivare så blir att anteckna det viktiga för hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0