Ibland är det bra skönt

Idag har jag bara tagit det lugnt. Jag har inte stressat eller haft bråttom att göra saker och ting. Jag har suttit i lugn och ro och läst in mig på min VFU organisation. Det var väldigt intressant läsning måste jag säga. Men samtidigt tycker jag det är svårt att bara använda sig av en hemsida för att hitta saker och ting. Det är lite krångligt att hitta vissa saker på nätet faktiskt. Har varit ute en sväng och åkt med mormor också. Vi var på röda korset och kollade på lite möbler. Det var så fint väder med, lite blåsigt fortfarande kanske.

Idag fick jag även bekräftat att jag fått lägenheten så det är inte bara något jag inbillat mig. Så får se när det blir dags att skriva kontrakt för den. Så med andra ord så måste jag kolla upp en massa saker inom en snart framtid för att förbereda inför flytt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0