Dilemma

Varför är det så svårt och jobbigt ibland. Fick idag besked om att jag är en av de 10 som får komma och kolla på en lägenhet i Uppsala. Jag är nummer 4 i kö på den och om jag får den kan jag flytta in redan 7e maj. Det vore jävligt skönt att bara behöva bo hos mamma nån vecka innan man får sitt eget. Samtidigt så är jag inte speciellt sugen på dubbla hyror i maj. Det pga att jag inte kan säga upp mitt studentrum då jag behöver det 1 vecka i juni för att ha redovisning av VFU rapporten, examensfesten och examensceremonin.

Ska försöka kolla intresse om någon kanske vill hyra rummet. Då kommer dock en annan känsla upp till ytan. Vill egentligen inte hyra ut rummet till en okänd person då det till att börja med kommer vara mina möbler i rummet. Men sen kommer det vara ÖBOs möbler om/efter jag fått tillgång till andra lägenheten.

Just nu vet jag inte vad jag ska göra. Det löser sig väl men just nu är det lite jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Kan du inte bo hos någon en vecka ?

2011-03-07 @ 21:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0