Det märks att man inte är van vid heldagar

Jag är helt slut. Jobbade till 20 i 5 idag eftersom vi hade lönebildningsutbildning med kommunal och sen var vi in vid avslutet av kursen för chefer. Asså jag älskar att vara "praktikanten" det låter så jäkla fult faktiskt haha. Alla är iaf supertrevliga och jätteglada att man är där så jag trivs som fisken i vattnet. Men det är mycket möten måste jag säga. Tror vi suttit i möten hela dagen faktiskt. Men men det är intressant för mig och de vill verkligen ha mina synpunkter. Kanske lite svårt precis när man är ny men har kommit med lite respons de tyckt varit bra iaf.

Just nu leker jag väl hemmafru. Håller på att laga mat till min bror. Han har beställt våfflor så det är det vi ska äta. så nu är det typ rökdimma i hela lägenheten men det är en annan femma haha. Nämnde jag att jag är så trött att jag skulle kunna somna sittandes? Men måste hålla mig vaken några timmar till. Hur ska detta gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0