Dag 2

Min spontana känsla just nu är att jag helst legat kvar i sängen ett tag till men icke. Jag är uppe, jag är fixad och jag har käkat frukost. Men jag ser nog fortfarande inte levande ut men det är en annan femma, jag brukar piggna till när jag kommer igång lite. Vilket nu blir på vägen till "jobbet". Idag står det ATP möte på schemat på förmiddagen sen planering inför imorgon och på eftermiddagen ska jag vara med på ett löneförhandlingsmöte med kommunal och så kolla på lönebildningssystem. Med andra ord kommer det vara mycket att ta in idag också men det ska bli väldigt intressant.

Nej jag är nog inte helt vaken än om man ser till sig själv i webcam hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0