Äntligen Torsdag

Snart är denna arbetsvecka slut! Förlåt om jag säger det, även om VFUn är skitkul så är jag skittrött. Jag behöver få sova ut nu. Jag känner att jag dras med trötthet en vecka bakåt i tiden eftersom jag inte sov så jäkla bra sista veckan då jag hade så mycket för mig och helgen med formel 1 tidigt morgon och så utgång på det. Har liksom inte hunnit återhämta mig. Känns som jag blir mer och mer zombie och jag hinner inte med något annat. Kommer hem efter 16 kanske och jag käkar, duschar och så sitter jag framför tvn. Jag orkar inte annat för att jag är så slut i huvudet. Finns flera saker jag borde och vill göra men det blir inte gjort. Därbland blogga på en F1 blogg. det är ordnat så jag kan i stort sätt börja när som helst men ska man skriva ska man ha en poäng i det man skriver kanske och det saknas just nu. Visst jag skulle kunna snacka massa skit men det kanske ska vara lite seriöst också.

Idag ska jag ut och åka. Ska till administrativt centrum som landstinget har valt att placera utanför stan. Dessutom måste man förbi en vakt och grejer för att ens komma in på området. Vet inte varför men det är jag faktiskt lite nervös för, varför vet jag inte. Dels för att jag måste förbi vakten kanske och dels för att jag inte alls hittar. Jaja det löser sig alltid. Nu får jag sitta och glo i ca 30 minuter för jag hade ställt larmet på fel tid. Hade kunnat sova lite längre så var synd. Sen vakande jag ganska tidigt av ljud jag hoppats att jag inte skulle behöva uppleva igen men tydligen så är det bara jag som ska visa respekt på det här stället! =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0