Åhhh varför är det så jädra jobbigt?

Idag ska jag kolla på lägenheten. Jag känner fortfarande inte att jag har någon direkt klarhet i hur jag vill göra och det gör att jag inte riktigt kan fokusera på andra saker. Det är lite jobbigt. Egentligen känns det inte ens som om jag fick med klarhet i det hela av att en kille mailade och var intresserad av att hyra mitt rum en period. Ja då kom nästa våg av ångest över mig, var sjutton gör jag av mina egna grejer om han ska hyra rummet även om jag vill hyra ut det. Kanske får sätta i en växel och packa det allt som jag inte behöver? Men vart ska jag göra av alla saker? Skulle jag få den här lägenheten så får jag den från som tidigast 7e maj.

Nej det här med flytt är jobbiga grejer måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0