Jäklar vilken värme!

Asså det är helt jävla galet. Jag har 29 grader i köket och solen är inte ens där än. Det måste ju betyda att det är hur varmt som helst ute i solen. Funderar på om man kanske ska dra till beachen senare men nu är det ingen idé för det är alldelse för varmt att ligga ute nu. Mena det var 24 grader ute vid halv 9 när jag gick upp för att de skulle byta låset i min dörr. Uscha jag är inte avundsjuk på de som jobbar nu. Men varför kan inte värmen ha kommit lite i taget?

Jaja ska ut och käka med mamma snart, sen blir det väl beachen eller ut på landet iaf där man kan kasta ALLA kläder! Fick ju köpa ny bikini för mina sista pengar igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0