Jag lever

Tänkte bara uppdatera snabbt om vad som hänt de senaste dagarna så ni vet att jag lever. Just nu bor jag hos Lina och därför har det inte blivit så att jag suttit vid datorn.

I tisdags flytta jag ur studentrummet och hade opponering på VFU-rapporten. Det gick väldigt bra.

Gårdagen bestod av lite shopping och lunch inne i stan först. På kvällen var det lite förfest hos Kajsa och sen till Strömpis. Hade börjat må lite småilla redan när vi fixade oss för kvällen men ignorerade det. På väg till strömpis blev jag dålig på riktigt och spenderade mesta tiden på toa. Så blev ingen middag eller Björn Rosenström för mig. Tråkigt men sånt är livet ibland. Mår iaf bra idag så det är huvudsaken.

Imorgon är det examens ceremon sen hem till Uppsala igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0