Inte som planerat

Tänkte åka ut på landet idag men vädret blev aldrig tillräckligt bra. Fick dessutom besök av farmor som kollade på lägenheten och gosade med Tingeling. Sen på något höger eller vänster hamnade jag hemma hos mamma där systeryster låg sjuk. Hon har haft halsfluss men smittar inte längre annars hade jag lämnat placet snabbt. Blev kvar där ett tag och syrran målade mina tånaglar i tristess. Guuud så tjejig jag känner mig nu! haha



Nu ska jag färga håret, hoppas det blir bra eller ja det är utväxten som ska bort men eftersom jag har slingor så måste jag färga hela. Huvudsaken är iaf att det inte kommer bli mörkt igen. Trivs i ljust hår faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0