I´m back

Gabi åkte hem för nån timme sedan. Har varit jättetrevligt att ha henne här. Hoppas inte det dröjer alltför länge tills nästa gång. Efter det var jag ut på landet och tog ett dopp hos mamma och Kenneth + lite fika = jordgubbar och grädde. Åkte till en kompis och pratade lite efter det. Nu är jag hemma, helt slut och ska snart gå och sova. Önskar dock att det kunde bli lite svalare innan jag gör det. Är väldigt varmt i min lägenhet just nu, även om alla 3 fönster är öppna så är det svårt att få korsdrag utan vind! Imorgon är det en hel del som ska hinnas med innan jag och Emilia styr bilen mot Månkarbo där jag ska vara "barnvakt" åt mina kusiner i några dagar medans min moster och hennes man firar bröllopsdag. Tror det är 10 år iår.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0