Ge mig ett liv!

Jag har så tråkigt att jag kan ruttna bort alltså. Skitväder ute är bara förnamnet. Har sökt dagens skörd av jobb vilka inte var många alls. Ploppar inte upp så jättemånga nu under sommaren tycker jag. Men men jag gör iaf ett försök, mer kan jag inte göra. Funderar på att ta bilen till Chilli och kolla lite men är ju inte så kul helt själv! Kanske får tvinga med mamma.

Annars var eventet i Stockholm igår jättebra. Det var en förhandsvisning av en dokumentärfilm om en av de största föraren någonsin i F1 dvs Ayrton Senna. Måste säga att det var riktigt jävla bra gjord. Intressant för mig om inte annat att se hans år i F1 före den tid jag själv var född. Jag kommer som sagt bara ihåg delar av 93 och dödsracet 94 eftersom jag var 6-7 år då. Dessutom var det en intervju med en svensk förare "Lill-Lövis" som körde med Senna. Var kul att höra hans minnen från den tiden.


Jävligt intressant bakgrund framför bioduken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0