Shopping som vanligt då

Fullspäckad dag som vanligt men skön då man slipper tänka alltför mycket. Dagens är fixade så nu vettefan vad man ska roa sig med. Var på Norrlands Nation och betalade kårleg för sommaren och han som är kurator där verkar inte ha sett en kvinna i shorts och linne på ett tag. Han var helt till sig, strulade och grejade väldigt nervöst. Tyckte nästan synd om honom faktiskt.

Mamma och jag åt lunch på IKEA och shoppade lite "nödvändigheter" där. Köpte ett jätteskönt och fint påslakan. Typiskt nog fanns det inte på hemsidan så tar en bild så fort jag bäddat i det i sängen, typ imorgon haha. Presentkort är bra!

Vi tog även en sväng till ÖB då jag insåg att mitt tvättmedel var väldigt slut och det är ju ett måste! Så det var bara att köpa. Skönt att man kan köpa ett paket på 1,8 kg för 20 kr som räcker hur länge som helst för mig.

Sen drog vi ut på landet där det blev ett dopp i poolen. Vilken i mitt tycke var svinkall som vanligt. Jag tycker att en pool borde värmas upp mer när solen skiner men inte denna pool. 20 grader var det. Tidigare hade jag kanske inte brytt mig men tror man bli mer badkruka med åren hahaha. Snart kommer jag väl bara "Anna-bada" dvs doppa tårna i kanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0