Produktiv dag

Kanske för att jag varit vaken sen kl 06 vad vet jag. I vilket fall som helst har jag tvättat 6 maskiner tvätt på morgonen. Efter det har jag suttit och sökt 6 stycken jobb faktiskt. Känner mig jävligt duktig. Eller ja det är ju för min egen skulle så såklart är jag duktig. Två av dem vill jag dessutom ha jätte jätte mycket. De är i Uppsala dessutom vilket är ett plus. Söker mest i Stockholm eftersom det är där jobben finns men kommer det upp något i Uppsala så känns det lite bättre.

Just nu är även lillasyster här. Mot att jag ska hinna köra ut henne på landet så har hon diskat och håller nu på och dammsuger min lägenhet. Tycker det är en bra deal hahahaha. Så ska väl köra henne snart och sen fixa mig lite för det är kalas hos farfar senare. Dessutom måste jag till IKEA en snabbis och lämna tillbaka ett badrumsställ som inte alls funkade som jag tänkt mig och så behöver jag ett till örngott till de nya sängkläderna. Trodde det var 2-pack men det var bara 1. Blir svårt till två kuddar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0