Paaiiiinnn!!

Har så jäkla ont i ryggen att jag inte vet vad jag ska göra med mig själv. Sitta, ligga, stå det blir inte bättre. En jäkla bra massage är vad jag behöver. Så är lite trist på så sätt att man blir begränsad i vad man ska göra under dagen. Ligga ute och pressa i solen är ingen höjdare då det blir värre av hårt underlag. Skönast är det nästan att kura ihop sig i fosterställning för att sträcka ut ryggen. Får såhär emellanåt och nu är det väl en sträckning efter fotbollsspelandet utan skor i helgen. Typiskt säger jag om det! Men har tagit ipren och hoppas att det blir bättre annars vet jag inte vad jag ska göra, måste ju tvätta senare också. Bara att stå ut alltså?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0