Landet och skitväder

Jag vet inte om jag skulle klara av att bo på landet när det är dåligt väder. Vad ska man göra liksom? Okej det är en annan sak om det är ens eget hus då finns det väl alltid saker att göra har jag hört. Just nu sitter jag typ här framför tvn och vet inte vad jag ska göra. Internet är bristfälligt dessutom och kopplar ner hela tiden vilket gör mig galen. Ungarna är ju så stora att de roar sig själva. Ena har varit i Tierp över natten, andra åkte till Gävle imorse och tredje är väl någonstanns i krokarna och leker med en kompis. Katten vill inte gosa med mig, det verkar bara vara ok på kvällar och nätter då det är ett jäkla gosande. Simba som är en gigantisk katt är lite jobbig att ha och göra med emellanåt. Ska se om jag kan få till en bild på honom men det är en jäkla skillnad jämfört med lilla Tingeling. Marsvinen är inge kul heller. De var väl roligare när man var yngre kanske? Jaja få se om jag kan hitta på något att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0