Hemma igen

Sådär nu är jag hemma efter vad som känns som en evighet. Har iallafall fått massor gjort idag och det är jag stolt över. Då kan jag såsa resten av kvällen med gott samvete. Idag har jag alltså sökt 4 jobb, 2 till ska sökas men hemsidan där det skulle göras fungerade inte så ska testa snart igen. Jag har dessutom äntligen fått till papprena till examensansökan, de är nu ivägskickade. Jag har skrivit in mig på AF och det verkar inte som att jag kommer gå på möten eller någonting. De kommer att kolla upp mig i slutet av Sept hur allt går. Det är om jag vill så kan jag få träffa en jobbcoach. Jaha..

Sen har jag blivit tappad på 4,5 dl blood. Det var ju en upplevelse i sig då min kropp inte ville lämna ifrån sig blod även om hon fått in nålen i ett bra kärl. Hon sa det var ett mysterium hahaha. Jag satt bara och skämtade jag och typ haha får väl gå då. ehh ehh.. Så vad som i vanliga fall tar 5-10 min tog för mig säkert 20 min. Men men de fick det blood de ville. De var dessutom jättenöjda med det. Som jag skrivit i tidigare inlägg om den som hade B i blodgrupp då det är brist på det. Jo självklart har jag då B+ hahaha. Ödets ironi kanske? Men då känns det extra bra iaf. De var supertrevliga och såg verkligen till att ta hand om mig.

Dagen avslutades med en liten sväng på stan med Emilia som för övrigt var mitt moraliska stöd på blodgivningen. Vi kom bara till Cubus eftersom vi träffade en bekant till mig som babblade som sjutton. Sen skulle Emilia fika med en annan kompis och jag skulle köpa medicin till min bror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0