Glömde kameran

Tänkte lägga upp fler bilder från Norrland men insåg att kameran är kvarglömd i mormors bil. Mamma ringde och sa den var hos henne så får väl gå och hämta den någon gång när jag orkar. Just nu gör jag inte det. Måste till farmor först och hämta Tingeling. Fick höra att hon varit väldigt social hos farmor NOT hon har legat och sovit hela dagarna typ. Jäkla latmask till katt man har asså!

Förresten är det skitkul att så många hittat till min blogg när jag varit borta. Är uppe i nästan 150 unika nu! Så får väl skärpa mig lite och blogga mera =)

Kan ju börja med en fråga.
Skulle du kunna flytta upp till norra norrland för kärlekens skull?

Mamma och vi diskuterade det där uppe med tanke på att de knappt har något mer än skog, mygg och vilda dur. Deras enda shopping ställe är GKs vilket ska vara ett lågpris varuhus men det är det inte och kläderna var skitfula dessutom. Annars får man åka över till Finland och där var det inte billigare kan jag säga. Visst är naturen underbar men behövs det inte mer? Vad tror ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0