Fredag igen då

Asså dagarna går så sjukt fort att jag nästan får ångest! Som jag skrev på facebook tidigare. Hade jag inte suttit och kollar på F1-träning har jag inte fattat att det redan var fredag.

Har jag någonsin sagt att jag får mer och mer ångest ju kortare tid som är kvar av sommaren men samtidigt ökar oddsen för ett jobb eftersom det kommer upp fler att söka.

Nu ska jag promenera till ÖB och köpa lite städgrejer sen hem till mamma och hämta vattenmelon. C-vitamin är tydligen den bästa mediciner för att inte bli hård i magen av järntabletterna jag måste äta som blodgivare. Helst vill jag ha jordgubbar eftersom det är sjukt gott och innehåller jäkla massa järn och c-vitamin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0